پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227208
آمريکا به تعهد خود درجلوگيري از اجرايي شدن قانون ايسا پايبند باشد
تاریخ انتشار : 1395/09/15 11:32:04
نمایش : 1040
رئيس سازمان انرژي اتمي کشورمان ضمن ابراز نگراني جدي نسبت به تمديد قانون موسوم به «ايسا» در کنگره آمريکا، خواستار پايبندي آنها به تعهدات برجامي خود خصوصا جلوگيري از اجرايي شدن اين قانون شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي اکبر صالحي رييس سازمان انرژي اتمي کشورمان و «ارنست مونيز» وزير انرژي آمريکا که براي سخنراني در «اجلاس کنفرانس بين المللي امنيت هسته اي» که از پنجم تا نهم دسامبر توسط آژانس بين‌المللي انرژي اتمي برگزار مي شود در وين حضور دارند، عصر روز گذشته (يکشنبه) ديدار و گفتگو کردند.

صالحي در اين ديدار با اشاره به پايبندي کامل جمهوري اسلامي ايران به تمامي تعهدات برجامي خويش که به تاييد آژانس نيز رسيده، ضمن ابلاغ شديد ترين مراتب اعتراض ايران و ابراز نگراني جدي نسبت به تمديد قانون موسوم به «ايسا» در کنگره آمريکا و تاکيد بر حق جمهوري اسلامي براي هرگونه واکنش مقتضي، خواستار پايبندي آمريکا به تعهدات برجامي خود خصوصا جلوگيري از اجرايي شدن اين قانون شد.

در اين ديدار «ارنست مونيز» ضمن تاکيد بر اينکه اعتراض ايران را به رييس جمهور آمريکا منتقل خواهد کرد، افزود دولت ايالات متحده به برجام پايبند خواهد بود و رييس جمهور اين کشور با استفاده از اختيارات خود کماکان جلوي اجراي تمام بخش هايي از اين قانون که مطابق با برجام نبايستي اجرا شوند را خواهد گرفت.


منبع:مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html